Pracownik biurowy – Project Manager

Firma Polaszek Meble Sp. z o.o. w związku z rozwojem aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

 Pracownik biurowy – Project Manager

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie projektami firmy;
  • koordynowanie procesów realizacji projektów;
  • wystawianie faktur i dokumentów potrzebnych przy realizacji projektów;
  •  tworzenie planów i  raportów;
  • dzielenie zadań między działami, wyznaczanie priorytetów;
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie uruchamiania nowych i usprawniania bieżących projektów;
  •  terminowe przekazywanie niezbędnych informacji  działom;
  • rozwiązywanie  pojawiających  się problemów.
  • bezpośredni kontakt z klientem

Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Exсel);
  • samodzielność w działaniu,  umiejętność planowania,  podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • zdolności przywódcze;
  • odpowiedzialność;
  • komunikatywność
  • odporność na stres 
  • rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia;
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Bardzo atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie;
  • Bardzo dobre warunki pracy i przyjazną atmosferę;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwijania wiedzy praktycznej; 
  • Wspieramy Cię w Twoim rozwoju już od pierwszego dnia w naszej ekipie;
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy  na podstawie umowy o pracę;
  • Krótka ścieżkę decyzyjną;

CV proszę przesyłać na adres oferty@polaszek-meble.pl

Kontakt telefoniczny: +48 531 799 227

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polaszek Meble Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Zagórki, adres: Zagórki 7b, 77-300 Człuchów

Wypełnij formularz aplikacyjny

Inne oferty